Followers

Thursday, April 7, 2011

GOMBAK - KL Sentral

Semalam awal awal lagi dah sangkut kat Duke tu dari Gombak. Adeh..lotih mak cik hari hari cam ni. Nak masuk ke Sentul pun tak boleh. Den ikut yo Duke tu ha. Pun sosak jugok. Adoi hai..apo lah jalan kat Mesia ni. Sumonyo jem. Nak kato ada highway pun dah tak macam highway. Huh huh huh...So alternatifnyo hari ni mak cik ikut jalan Taman Koperasi Polis. Mulanyo laju gak. Tapi bilo dah nak sampai ke Sontul tu ha jem la sikit. Tapi tak la teghuk sangat macam jem kat bawah Duke tu. Ket situ makkk aiii..berjam jam sangkut. Akhirnya pukul 8 lebih sikit tadi den dah berjayo sampai KL Sentral. Alhamdulillah ado rezeki den untuk parking hari ni...(gambar tak disertakan yo sebab lupo den nak snap tadi...)

2 comments:

ajumohit said...

hehehe, samala td kak ana, jem kt sentul tp berjaya mendapat parking jugak hehehe

Rohana Ahmad said...

ha ha ha..terperanjat tgk komen jun. tu la akk smpai td x nmpk pun kete jun. jun sampai pkl brp?