Followers

Wednesday, May 11, 2011

Internet oh internet...

Semenjak dua menjak ni internet sangat problem. Geram betul. Semalam nak update iphone pun tak dapat. Bengang je. Dah la bukan main payah aku nak bukak lappy kat rumah tu. Malas..maklumlah..sekarang sumenye kat hujung jari je. So aku dah tak pakai lappy lappy nih...Sume orang mengalami masalah internet ke? kenapa jadi camtu ek?? Very very down sekarang ni. Bukannya aku pakai line celular pun. Streamyx gitu. Pun tak leh nak surf gak. Sampai bila la internet ni nak okey. Mr Hubby kata internet kat opis dia okey pulak. Nape kat rumah tak okey. Apa apa pun selamat aku nak buat MOF semalam. Ha ha ha. Ada gak hikmahnya internet kat rumah tak okey. Kalau tak aku la kena buat sume tu...den malas betul nak ngadap komputer kat rumah nih. Kat opis ngadap komputer, kat rumah takkan nak ngadap lagi...jemu jemu...

No comments: