Followers

Monday, May 30, 2011

SuSu ANMUM tanpa gula tambahan

Saje je  nak try tukar susu kat Danial. Kebetulan Manjaku ada Sale. Grab the opportunity to shop pampers and susu....


Susu baru. Tak rasmi pun lagi. Harap Danial boleh terima susu ni. Masa baby dulu Danial memang minum susu ni. Tapi disebabkan dia selalu batuk dan kahak dan tak sanggup nak bawak dia ulang alik ke hospital, aku tukar ke susu Dugro Langkah 1.Danial sempat minum susu ibu selama 2  bulan lebih je. Lepas pada tu aku dah tak mampu nak supply susu ibu disebabkan susuku yang sangat sedikit apatah lagi aku sibuk ulang alik ke hopital  melawat ayahnya yang sakit. Kesian Danial. Sebenarnya sebelum Danial lahir aku sangat bersemangat nak susukan Danial dengan susu ibu. Sebelum ni aku tak kisah pun dengan susu formula. Tapi turn Danial ni bersemangat sungguh. Aku sanggup beli pam spectra yang mahal tu semata mata nak susukan Danial. Memang puas hati la pam tu walaupun aku cuma guna 2  bulan je. Berbaloi. Tapi apa nak dikata, anak anak aku memang tak de rezeki nak merasa susu ibu sampai umur 2 tahun. Aku bangga tengok baby yang dapat minum susu ibu sepenuhnya. Kata orang susu ibu adalah yang terbaik. Tapi dah tak de rezeki nak buat macam mana. Bersyukur dengan apa yang ada.


Ni susu Danial yang ke dua. Baru Beli gak. Tak bukak pun lagi. Susu ni mahal sikit dari Dugro. Saje nak try untuk Danial sebab kakak dan abangnye pun minum susu ni jugak.

No comments: