Followers

Friday, July 22, 2011

Aku dulu dan sekarang

Dulu aku x pandai bawa kete.
Aku kagum kalau kawan kawan aku pandai bawa kete
Aku ni nama je ada lesen
Tapi lepas dapat lesen tahun 1996 tu
Aku simpan lesen aku buat pekasam
Sampaila aku beli kete tahun 2008
Tu baru aku start belajar balik bawa kete
Disebabkan suami takut nak ajar aku bawa kete aku pun belajar sendiri dengan bantuan cousin aku

Sekarang aku dah boleh bawa kete walaupun x secekap mana
Aku sangat puas hati sebab aku boleh uruskan anak anak aku sendiri
Hantar pegi tusyen, ngaji dan sebagainya
Nak pegi pasar pun tak payah tunggu orang hantar
Start je enjin kete bawa bakul zroom trus sampai pasar.

Sekarang ni aku dah start drive pegi keje sendiri
Kalau dulu penakut ya amat
Tapi sekarang dah jadi kebiasaan
Sampai aku jadi tak selesa kalau hubby hantar pegi keje
Padahal aku yang request dia hantar
Ye la kalau dia hantar tu kadang kadang dia ambik lambat
Kalau drive sendiri sharp on time
Aku dah blah dari opis tu

1 comment:

hamzah ian said...

dah biasa ok la.. hehe