Followers

Wednesday, July 13, 2011

Mengantuknya mata nih...



Mengantuk betul mata ni. Pagi ngantuk, petang pun ngantuk gak. Pelik. Aku rasa tido aku cukup. Tapi mungkin sebab terjaga terjaga tengah malam tu yang membuatkan tido aku tak  berkualiti. Mana taknye, kejap kejap tejaga takut anak jatuh katil. Kejap lagi terjaga sebab anak nangis mengigau. Macam macam. Tido pun tak selesa menyebabkan belakang aku belah atas ni sakit dan tak selesa sejak anak aku yang no 3 tu lahir. Faktor bantal kut aku jadi macam tu. Pernah jugak berurut kut kut nak sembuh, tapi harapan tinggal harapan. Tak tahu dah nak buat macam mana. Sampai sekarang ni aku mampu bertahan aje la. Nak cerita pun orang tak akan paham. Lagi 5 minit dah nak balik. Yabeda bedu. Itulah saat yang aku tunggu tunggu tiap tiap hari. Balik ni kena ambik Nabila balik sekolah. Harap harap jalan tak jem la.

No comments: