Followers

Friday, July 8, 2011

Saya nak Ipad 2...

Syoknye kalau dapat Ipad 2. Hati ni teringin nak  beli Ipad 2 tapi ntah bila la akan termakbul. Sebelum beli kena survey dulu apa pro and kons Ipad 2 ni. Yang aku nampak kalau guna Ipad ni senang je nak on. Tak payah bukak lama lama macam laptop. Kalau laptop tu nak on je pun dah makan masa. Pastu kalau guna laptop ni ada ada masa dia akan hang. Tapi kalau Ipad tak hang kut. Sekali tekan je dah boleh on. Nak beli ipad yang ada WIFI saja atau plus 3G. Kalau yang plus 3G tu  mahal lagi la. Tapi sekali beli je terus. Tapi rasa rasanya kalau beli yang ada WIFI saja pun ok jugak. Sebab bukan nak usung ke hulu ke hilir pun Ipad tu. Tak tau la pulak kalau dah jadi business women nanti. Kalau nak beli yang 3G tu dah la mahal. bil akan melambung pulak nanti sebab IP4 aku ni pun dah ada 3G. Nak beli Ipad yang berapa gig ek, 16, 32 atau pun 64. Kalau aku suka yang gig besar trus. Senang. Alang alang beli biar yang maksimum terus. Tak lah nyesal nanti. Kalau beli yang ala kadar je sok tak cukup itulah inilah. Macam macam  benda tak cukup. Walau macam mana pun ni angan angan je dulu. Tak tahu la beli ke tak. Kalau ikut hati semuanye nak. Kalau ada sesiapa yang tahu tentang kebaikan dan keburukan Ipad ni sila beritahu ye. Kalau ada Ipad ni nampaknya selamat tinggal la laptop mini ku itu...(sekarang ni pun memang jarang sangat bukak laptop comey tu. kesian kat dia. anak aku yang guna...)

overview_smartcover_gallery1_20110302.jpg


ipad_2_cameras.jpg

Boleh face time jugak ke dengan Ipad nih. Nanti kita tanya orang yang expert dalam bidang ni ye...Survey..jangan tak survey...

No comments: