Followers

Friday, September 9, 2011

Unexpected lunch hour...

Hari ni makan ada orang belanja. Macam tau tau je tekak saya ni nak makan spagetti dan yang sewaktu dengannya. Jom tengok apa menu saya lunch tadi...


Yang ni tau makan je tak tau nak buat...

 
Menarik betul tengok yang kat atas kaler merah tu kan. Makan musim musim panas ni sedap...


Marvelous..


Ni spagetti pintal pintal...


2 comments:

vaithis said...

wah.... sedap nya.... rasa lapar la pula...... follow u...

hani@debumelukut said...

Adoiii..bab makan lagi, naper lah semua orang duk letak foto makanan yg besh besh ni....rosak niat nak diet laaa...