Followers

Wednesday, November 2, 2011

Hari Ihtifal 2011

Tempat : Grand Ballroom KK Club Melawati
Masa : 3.00 pm sehingga 6.00 pm
Tarikh : 30 Oktober 2011









Sekejap je dah nak penghujung tahun 2011 kan. Rasanya macam  baru semalam je daftar anak anak masuk sekolah. Cepat betul masa berlalu. Awal tahun depan bermula lah lagi acara hantar anak anak masuk sekolah. Alamatnya cuti lah dua tiga hari lagi.

5 comments:

Kunang-Kunang said...

Salam Ibu Lala,

Biasalah kan awal tahun ramai mak-mak, abah-abah yang cuti hantar anak masuk sekolah.

che mid said...

Ala la suitnya dia... tapi macam tak cukup tidur je.. eksaited ya...!

ajumohit said...

Owh dh sudah jugak graduation day ye, ye kak, pasni bermula acara cari baju skola hihi

saffiya_aleesya @ echa said...

salam..ada email sy psal tudung ropol kan.tapi saiz L xde ler..stok yang ada sume saiz M.tapi pada sy saiz M pun dah ok dah sbb sy pakai saiz M pun tutup dada dh

MulutPayau said...

betul tu...rasanya baru jer ngadap tahun 2011.....awal tahun nnti... kesibukan akan berganda....