Followers

Friday, November 18, 2011

Tibalah saatnya kau pergi...

Berakhirlah sudah riwayat jam kesayangan aku kat opis ni... Semalam lepas balik keje sempat aku merewang ke Giant. Tujuan asal nak beli barang-barang dapur. Masuk je pintu Giant tu terpandang kedai yang jual jam murah-murah tu. Aku pun rembat satu sebab nak letak kat opis ni. Haru biru hidup aku kalau tak de benda  ni. Jam tangan memang ada. Tapi tak sama dengan jam yang letak atas meja tu. Tapi kali ni aku ambik versi jam tangan jugak. Cuma aku tampal kat dinding partition aku nih.


Jam yang dah berkhidmat dengan aku sepanjang aku keje kat sini sampailah tiba saatnya.


Baru beli semalam pengganti yang lama.


Sekadar koleksi. Nak dibuang sayang sebab cute macam aku...

5 comments:

Cho Zila said...

memang sekarangni jam cute sesangat rasa cam nak beli semua...

Lelord said...

comel yg royal berry tu

Ibu Lala said...

Cho Zila :
Betul tu. Geram je tengok kan...

Ibu Lala said...

Lelord : Percuma beli ribena masa Nabila kecik kecik. Rasanya dah umur 7 tahun jugak kut.

wan nurul hezrina said...

cumil semua jam2..