Followers

Friday, October 1, 2010

Adush..pesal tetiba je ulu hati ni rasa tak sedap je. Nak balik dah pun. Sabar..sikit je lagi. Waaa..hari ni macam-macam benda nak dibawak balik. Maklum lah hari Jumaat lah katakan...macam nak balik ke rumah dari asrama pulak...asrama mana tu...???? Pokok pun ada nak ikut balik..Terima kasih la  kak Ida. Kak Ida suruh bawak balik pokok sebab katanya tak ada tanah nak tanam pokok tu...Ewah..macam la aku ni rajin sangat nak tanam pokok..kat rumah memang ada tanah. Tapi takut bekasnya yang tak ada. kesian ko wahai...pokok...harap harap panjang la umo ko hendaknya....

1 comment:

Cinta Kasih Sayang said...

Alah pkok yang daun licin berkilat tu...cantik...