Followers

Friday, April 15, 2011

LUNCH timeku...

Hari ini lunch time ku ialah balik ke rumah. Bukan sebab nak balik makan tapi sebab anak daraku mengadu yang dia sakit perut. Aku suruh la dia pergi ke sekolah lambat sikit sebab takut pulak perut tu memulas mulas kalau pergi awal. Aku talipon bapaknye suruh dia ngantor Nabila ke sekolah. Alasannye tak boleh sebab baru cabut gigi. Aduhai..nampaknye aku la kena balik anto anak ke sekolah. Mmmm..apa la nasib...Nak tak nak balik la jugak sebab anak punya pasal. Sampai rumah tadi pukul 1.15. Sempat gak makan nasik. Sib baik mak aku masak. Kalau tak kebuloq la kat opis nanti. Aku hantar nabila kat pagar sekolah je. Nak hantaq sampai ke kelas nanti tak sempat pulak nak kejor parking...Lagi pun ramai budak budak sekolah yang baru sampai. Saing ler deme deme tu...

Dah lepas hantar Nabila aku pun pecut nak sampai ke opis awal dengan harapan ada la parking hendaknya. Tapi harapan tinggal harapan bila tak der parking. Nak tak nak aku kena la tunggu manusia manusia yang pergi dari situ dan akhirnya ku dapat. Fuh lega..Dapat masuk opis sebelum pukul 2.45 pm.

No comments: