Followers

Monday, June 27, 2011

Hujan yang turun...bagaikan mutiara...

Eceh eceh..tajuk lagu Sudirman la pulak.
Lebat betul hujan pagi tadi. Kalau ikutkan hati memang tak mau pi keja dah.  Jem pulak sepanjang jalan dari Gombak, Sentul and Mahameru. Haish..bercinta betul nak dating keja. Sib baik drive kete auto, kalau manual  mau tercabut kaki.
Hari ni aku bawak cupcake. Nak bagi kat Bday women kat opis ni ha. Terajin pulak nak buat cupcake. Sekali buat cupcake ni kena buat 2 bancuhan. Kalau buat 1 bancuhan je memang tak cukup. 1 bancuhan je hanya cukup untuk anak anak aku makan. So ibu yang tak berapa rajin ni kena la buat 2 bancuhan.  Asal keluar je cupcake tu dari oven anak anak aku pun ngap, ngap dan ngap sampai la depa jemu.
Memandangkan birthday women ni opis mate aku, maka tak de lah gambo Barbie, Power Rangers ataupun Ben10. Aku buat corak yang simple aje. Ntah apa rasa kek tu pun tak tahu la. Harap harap tuannye suke…






 

No comments: