Followers

Monday, June 27, 2011

Ye ye dapat wallet baru...

Hari Sabtu yang lepas aku pegi MidValley. Nak cari seluar renang angah je. Dah sampai sana teringat pulak jam mak dah rosak. Sudah pasti la kena belikan yang baru. Survey punya survey aku berkenan jam Bonia jugak. So masuk la ke Butik Bonia yang terletak ditepi Jusco tu.

Punya la ramah sale girl Bonia tu. Pandai dia bodek aku suruh pilih jam yang mana untuk emak. Lepas tu pulak dia promote kat aku wallet. Ermm..memang menarik...hasilnya aku dapat wallet baru...


Wallet tu ada dalam sampul nih.


Ni la rupa wallet yang aku dan encik somi setuju nak beli. Sumenye  menarik tapi kami suka yang ni. Dalam wallet ni penuh dengan kad. Ada kad medical, kad kfc membersclub, kad kredit dan lain lain kad. Tak sedap hati pulak nak buang kad kad yang rasa rasa tak penting tu. Mana la tau berguna di suatu hari nanti. Kad medical tu kalau nak letak asing takut pulak kalau emergency nanti. Naya je..bior le wallet tu nampak boncit asalkan sume benda penting ada dalam tu...


Wallet yang boncit dengan kad. Bukan boncit sebab duit..


Minyak kapur barus, asam sume ada atas meja tu.

Kalau pegi dua orang je senang nak shopping. Budak budak tu tinggal kat rumah.

No comments: