Followers

Sunday, September 18, 2011

Sofa baru ke??

Yang mana satu jadi pilihan tuan rumah. Kat Empire Gallery Damansara ni ada macam macam set sofa atau katil yang sangat menarik. Masuk je pintu terus terpegun. Set sofa, set bilik tidur dan set meja makan sumenye cantik cantik. Hahhh...rasa macam tak nak balik. Kalau lah aku dapat set perabot dan rumah yang macam istana ni, memang tak keluar rumah dah. Cer tengok cer tengok..















Cantikkan!!!

P/s : Tak mampu nak beli pun sebenarnya sebab harganya belasan dan puluhan ribu. Boleh cuci mata je la.

~~ibu lala~~

5 comments:

ajumohit said...

Cantik2nya kak, wah nak beli perabot baru ke??? Nanti tepek sini ekkk

Sazzuana Arshad said...

wahhh....sgt cantik..mest harga pon cantik

che mid said...

Salam kenal dari che mid..

hani@debumelukut said...

mampu tgok gambar jer la saya ni...

raihana latif said...

salam perkenalan ibu lala...
jom jln2 kt blog sye...

hehehe...kalu da bli hrga beriban ni..nk bg org ddok pn pk 2-3 kn..