Followers

Sunday, December 11, 2011

Langsir baru tema purple

Langsir baruku dah siap. Buat untuk bilik depan je. Tak lah terror sangat bab bab menjahit tapi boleh la kalau sekadar nak jimat. Bayangkan kalau satu helai langsir upah jahitnya RM7. Kalau dah 20 helai berapa dah tu. hu hu hu..



Kali ni aku buat pendek sikit dari sukatan yang lama. Saje je buat pendek sebab tak mau meleret leret. Yang lining tu belum tukar lagi sebab belum siap. Tak sempat nak jahit. Kena tunggu cuti hujung minggu la pulak.

4 comments:

ajumohit said...

Cantiknya kak, kemas jek jahitannya, bagus kan klu dpt Jahit sendiri, mmg jimat...

norhidana said...

alamak... naper dana tak nmpak gambar nyer... huhuhu

untung kalu org yg reti menjahit nih... mak selalu pesan suh belajar jht tp anak dia nih mls... heheheh jht maniik reti lah

mayangsayang said...

rajin le kak ana ni .. dari mamasak, mambaking dan la ni lak menjahit... adoila ada lak masa nak membuatnyer..

Bui Junaidi said...

walaweh..cantik..pepel lagi..*_*