Followers

Wednesday, December 28, 2011

Penang hill

Saja nak bawa anak-anak merasa berjalan ke Penang hill ni. Pukul 7 pagi dah beratur beli tiket tau. Takut nanti kena que panjang. Maklum lah Krismas day. Pukul 10.00 kami bertolak dari rumah. Masa pergi tu memang berduyun-duyun orang beratur nak beli tiket. Nasib la dah beli awal-awal. Parking pun susah. Kena parking jauh. Kesian kat encik hubby yang sakit kaki tu.



Mak Cik dan Mak Uda

Tengah lepak-lepak sambil makan kacang kuda. encik hubby dah tak larat jalan lah tu.




Anak dara ni sibuk nak berinai. RM10 jugak la.

Pertunjukan ular. Anak-anak steady je pegang ular tu. Maknye yang geli...






Stay cool. Tak banyak karenah. Senang kalau dibawa  berjalan.


Family member

Orang beratur nak beli tiket. Sampai terkeluar-terkeluar.

Balai Polis Penang hill.

P/s : dah banyak kali aku sampai ke Penang Hill ni. Naik turun jalan kaki pun pernah. Tak banyak perubahan pun. Tetap sama macam dulu.

2 comments:

ajumohit said...

Amboi nabila cantiknya berinai, tp train tu dah cepat skit naiknya kan kak ana?

mayangsayang said...

bestnyer, tapi ramainyer orang..